Service en onderhoudscontract

Een vaste schakel in uw beveiligingsketen is het periodiek testen en onderhouden van de installatie. Storingen en loos alarm zijn funest. Uw systeem en woning worden dagelijks gebruikt. Ook bij het gebruik van kwalitatieve apparatuur en een deskundige installatie, zijn storingen niet altijd te voorkomen. Daarom adviseren we bij een installatie altijd een een onderhoudscontract af te sluiten.

Service-onderhoud-beveiliging-woning-huis

Preventief onderhoudscontract
Betecom controleert eens per jaar de juiste werking van uw installatie. Wij repareren onderdelen en stellen de installatie zo nodig bij zodat deze weer voldoet aan de nominale waarden die veelal in NEN-normen omschreven zijn. De nominale waarden zijn de meetwaarden, zoals deze bij de oplevering van de installatie zijn gemeten. 
De handelingen worden vermeld in een Rapport van Onderhoud.

Tevens informeren wij u over nieuwe technische ontwikkelingen en subsidiemogelijkheden rond beveiliging. Wij adviseren over aanpassingen aan uw beveiligingssysteem om uw woning veilig te houden. 

Door een onderhoudscontract af te sluiten bent u verzekert van:

  • Jaarlijks uitvoeren van het onderhoud
  • Gebruik van onze 24-uurs servicedienst
  • Voorrang bij het verhelpen van storingen boven klanten die geen onderhoudscontract hebben afgesloten

We informeren u graag over ons onderhoudscontact en de mogelijkheden van een uitgebreide all-in service- en onderhoudsovereenkomst. 
Bel of e-mail ons voor een vrijblijvende offerte

24-uur service
Bij calamiteiten of storing kunt u ons 7 dagen in de week, 24 uur per dag bereiken onder nummer:

Bel: 0341- 426000

Wanneer u beschikt over een all-in service- en onderhoudsovereenkomst van Betecom is onze 24-uur service gratis. Dat geldt ook voor vervanging van onderdelen.

Ik Woon Veilig PlanAdviesaanvraag

Adviesaanvraag

Aanmelden nieuwsbrief

Aanmelden nieuwsbrief